2019(e)ko ekainaren 24(a), astelehena

SAN JUAN BEZPERAKO SOKA DANTZA

Inguruko herri guztietako dantzariek egiten duten bezala, Oiartzunen ere, San Juan egunaren bezperan Haurtzaro Dantza Taldeak San Juan bezperako soka-dantza ezaguna dantzatzeko ardura dauka. Hori dela eta, atzo ilunabarreko 20:30etan ohiturako soka-dantza egiteari ekin zioten Haurtzaro Dantza Taldeko hogei dantzari inguruk.

San Juan kaperatik abiatu eta herriko plazan egin zuten dantza dantzariek eta azken urteetan bezalaxe, dantza taldeko dantzari helduenek izan zuten aurreskuaren eta atzeskuaren dantzak eginez soka gidatzeko gida-makila. Bertaratutako ikusleek aurreskuaren desafioa, aurresku eta atzeskuen aurkez-aurkeko desafioa, alpargata, bikoteei eskainitako ohorezko aurreskuak, pordon dantza, fandangoa eta arin arinaz gozatu ahal izan zuten, besteak beste. Amaitzeko kalejirarekin irten ziren dantzari gazteak suz berotutako plazatik.

Eskerrik asko beste behin ere, dantzariei eta Lartaun Txistulari Taldeari eta udarekin batera, ongi hasi oporrak!

*Argazki gehiago "Argazkiak atalean".